NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 januari 2012

With Love

Meteen in het nieuwe jaar ben ik aan de beurt om jullie een
kaart te komen laten zien.
Allereerst ook vanuit dit blog voor iedereen
de allerbeste wensen en een Copicrijk 2012!!
Wat ik gebruikt heb zijn wat oudere artikelen maar 
nog wel ozo mooi.... ( vind ik) 

Het papier is een oudere lijn van Bon Bunny, cambridge.
De randjes heb ik bewerkt met een distresser en gestikt met de naaimachine.
Gekleurd heb ik op het vernieuwde papier van Copic: 
Copic Perfect Couloring.
Het is ontzettend fijn papier dat heerlijk kleurt, maar waar je wel
mee op moet letten met blenden dat het niet uitvloeit.
Na een paar maal er mee gekleurd te hebben werkt het echt perfect!
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen....
Hieronder de gebruikte markers.
Ik heb haar gekleurd op een distress-achtige manier door een 
W tint erbij te gebruiken.
Een hele fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken!

Liefs Angelique

9 opmerkingen:

Frouwkje zei

Ik vind de kaart prachtig Angelique!!
Mooi gekleurd!
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

prachtig gedaan
veel liefs van marcelline

Gea zei

wauw, prachtig gekleurd en een supermooie kaart!
Groetjes Gea

Tinie zei

Wat weer een plaatje, super mooie kaart!!!

GRoetjes Tinie

corryskaart zei

echt een supermooie kaart en vooral de kleurencombinatie,helemaal te gek!!
groetjes van corry

Brenda zei

Hoi Angelique,
Wat een lovely kaartje! heel mooi gemaakt, leuke kleuren.
Groetjes Brenda

Wenda zei

Schitterende kaart Angelique geweldige kleuren zijn het ook.

Liefs Wenda

Lydia Boode zei

Zo zie je maar weer dat je ook met wat oudere materialen nog een super kaart kan maken.
Het is een goed idee om de kast induiken en te zoeken tussen de stapels, te mooi en zonde om te gebruiken inmiddels verjaard papier. :)

groetjes Lydia

Heidie zei

wat een mooie kaart. En altijd goed om oud papier te gebruiken. anders ligt het ook maar stof te vangen in de kast.

liefs Heidie